2009年11月24日星期二

再談3.1

今次講下我暫時試過既deck!

1. 鬼神(關羽、張遼、龐德、賈詡)
雖然由一代開始,鬼神關羽既能力值就無變過,但係3.1既鬼神兩隻差就有雷,
實在係非常好用,起碼對到6人deck可以就咁當加10武超絕用!
就算係五人deck,都起碼唔駛成日都唸住要死晒其他人先用得鬼神,
可以留返隻張遼幫手守下城(不過我有時會羅黎偷城)!
因為咁,四枚既鬼神比以前任何一個version更易用,更強!
暫時黎講都算做好打,不過有兩副9:1既deck:全突、漢神醫!
全突就唔駛講啦,漢神醫都係針爆deck,神速有車輪,離間有神醫,鬼神有誘惑
除非對面fd,你封晒槍突完兩隻騎都未突落黎,否則又係無得打!

2. 全突
其實只係試過幾舖,打過五枚(馬超、龐德、紀靈、張寶、張繡)
同四枚(馬超、飛將呂布、馬騰、張寶)。
全突今集真係強左好多,2.5倍速,突擊威力超強,時間仲有7C!
只要控兵強,基本上無咩下風deck,因為仲有隻張寶!個風超好用!
不過眼見現時唔少全突玩家都未控到2.5倍速既騎。(我偶像魔人就用得超勁喇!)
順便講講西涼之亂時間短,不過+8武,尚算有用!

3. 決起(皇甫嵩、劉備、孫堅、張任、獻帝)
自己只係打過幾舖,同之前既感覺一樣,並唔係一副易用既deck!
因為三國力大號令之前個18士氣時間,即係起碼60C都只可以用細計!
幾相地守城既功夫要好,唔可以輸太多城血俾人,後面先可以追得返!
不過眼見改良左,用陶謙版既決起deck,某程度上早d打散對方,
令自己容易打後段都係一個理想既出路!

4. 憂國(盧植、顏良、孫堅、王美人、蔡邕)
憂國係亞洲版改強,+5武-4武,有九武力差,實際上可以講係幾強既英傑號令!
範圍又大,好容易圈到對面三隻,咁就已經好好打!
不過我自己打呢副deck有時會變左王美人deck,因為決起雷太勁喇!
0國力殺三智、1國力殺五智、2國力殺8智!用黎殺key card再用騎兵打實在太強!

5. 天意雙反(關索、張飛、荀彧、劉曄、馬謖、樂進)
九士氣既時候,壓場天意再控玄反的確強勁!不過有幾多人可以隨心所慾用到隻玄反?
另外若果對面有細計,用兩次都好有可能守得到你!
所以我覺得如果雙方同級,呢副deck未必有上風!
而且軍師一定俾人估中係七星,好容易俾人一個機會傷害計清場就玩完!

6. 屍越(孫堅、太史慈、張紘、朱桓、諸葛謹)
因為自己無周姬,唯有打住其他人先!+10武有8C,其實非常好推!
用大弓壓前再過半場用屍越都非常強!
不過缺點就係未用屍之前基本武力低,好易俾人壓到場殺細路仔!
所以都係易用難精既deck!

7. 地勢(荀攸、郝昭、蔡瑁、曹植、曹洪、郭嘉)
我自己就配埋危地,打多個combo!隻城內連環....其實無咩機會用到!
另外地勢既範圍有3.0既大德咁大,危地都大,所以呢副deck可以活用大範圍去打!
但係因為細力,而且combo用士氣都算多!所以.....都係玩下者!

8. 臥龍(諸葛亮、夏侯淵、張苞、李通)
五士氣25c既計略其實非常好用,諸葛亮自己又有活,其實都唔算太差!
不過今集回士氣速度慢,唔似3.5咁夾到一騎,或者兩連掛!
所以我唸過配亂擊!威力其實唔差!15武亂擊遠弓麻矢!足夠清場!
係一次臥龍既時間仲可以做到兩次combo添!
不過因為咁樣令到副deck機動力過低,變成好多時都係一兩下既勝負!

9. 孫武(陸遜、呂蒙、張紘、孫桓、太史享、呂範)
孫武今集叉9C,但係有13C時間,終於合理返(無咁長時間叉黎做乜q)
所以打六枚加7武其實都幾好打!不過開幕弱!
另外呂範三士氣都有唔短既時間弱體弓,係攻守兼備既計略!
而且我會用返地火,因為今集個孫武係可以引到人落黎中陷阱~~~~

以上係我暫時打過各得可行既deck,有d廚,有d唔太廚!
唔想用咁多普通deck既,可以試下4、7同8!


呢兩日唸左三副deck,呢幾日會試下,試完再報告!

1. 八卦(諸葛亮、關興、張苞、孟優、廖化)
2. 蜀單天意(關索、白銀、張飛、月姬、夏侯霸)
3. 機略(司馬懿、槍龐德、郭淮、曹仁、劉曄)
4. ????(河賊、太史慈、陶謙、蔡邕、劉璋)

1 則留言:

  1. 8. 臥龍(諸葛亮、夏侯淵、張苞、李通)
    我的版本:諸葛亮、夏侯淵、馬謖、鄧艾
    臥龍槍沒甚麼用,馬謖對付一體強化。臥龍馬超好用!

    回覆刪除